Bestellen
Tot hoe laat kan ik bestellen?
Kan ik telefonisch bestellen?
Als u vragen heeft of liever onze medewerkers wilt spreken, kunt u altijd bellen met ons op 0591-630572.
Bezorgen
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij kunnen bij voorhand niet zeggen hoe laat de fruitmand bezorgd gaat worden.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Als er op het afleveradres niemand thuis is, word er eerst bij de buren geprobeerd. Als deze ook niet thuis zijn, wordt de fruitmand op een plaats voor de deur gezet, zoveel mogelijk uit het zicht.
Kan er ook worden bezorgd in het ziekenhuis, vakantiepark of hotel?
Ja, dat is mogelijk. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer/standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen. Het kan voorkomen dat er een naheffing komt als de bezorger te lang onderweg is.
Op welke dagen bezorgen jullie?
Wij bezorgen van maandag tot en met vrijdag.
Bestelling wijzigen of annuleren
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Je bestelling wijzigen is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
- Je bestelling annuleren is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Mocht de bestelling al in behandeling zijn genomen en wilt u de bestelling annuleren, dan dient u een deel van het bedrag te betalen voor de gemaakte kosten.
Betalen
Hoe kan je betalen?
IDEAL
Op rekening: via een factuur
Klachten
Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg meerdere bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met u op. Neem dan contact met ons op via de email: jfidder@agfemmen.nl