18 december 2021

Hoe dien ik een klacht in?

Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg meerdere bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met u op. Neem dan contact met ons op via de email: jfidder@agfemmen.nl

Lees meer
22 augustus 2021

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je bestelling annuleren is geen probeem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Mocht de bestelling al in behandeling zijn genomen en wilt u de bestelling annuleren, dan dient u een deel van het bedrag te betalen voor de gemaakte kosten.

Lees meer
19 augustus 2021

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m donderdag vóór 11.00 uur bestelt, wordt deze de dezelfde dag al geleverd. Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m donderdag vóór 20.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Bestel je op vrijdag vóór 17.00 uur dan wordt deze op zaterdag geleverd. En bestel op zaterdag […]

Lees meer